Saturday, September 06, 2008

You Are My Beautifull



dua puluh hari bulan julai
hari istimewa bagi hidup ku
tiga belas tahun berkawan
hari ini, aku bersamamu
aku mengambil satu hari untuk membuat keputusan
kerana aku tahu, engkau akan membuat aku bahagia

pada hari ini dan saat ini seketika
aku mahu mengucap kan terima kasih kepada mu
ulang tahun ku yang ke dua puluh
engkau membawa aku sarapan pagi tanpa ku ketahui
engkau datang kerumah aku dan membuat aku tersenyum besar
engkau membuka hati aku
mulai hari ini aku tahu
hari jadi bagi diri aku
tidak perlu seribu dollar
hanya satu hati

the day I sprained my ankle
I felt horrible
I know that I will not able to see you
a day without you by my side,
its like a fish living on land
but you once again, made me smile
you came over to visit me even if it was 15mins
Thank You!!

Im sorry if Ive made you sad
Im sorry if Ive made you mad
You know that I love you deep inside
Looking at you smile makes me glad
How can I consider you for someone else
You are all that I want,
I will never let you leave me
Cause only god knows what you have done

No comments: